Perchè sceglite Wangda Vacuum Clay Brick Extruder Machine

In cunfrontu cù a macchina di mattone solidu (argilla), Wangda Vacuum Clay Brick Extruder Machine hà un prucessu di vacuum nantu à a struttura: materiale di argilla mischju cù l'acqua, a furmazione di materiale viscoso.Pò esse mudificatu in ogni forma di u corpu di brique è tile necessariu, vale à dì, molding.

U prucessu di furmazione di mattoni è tile hà dui tipi di manuali è meccanichi.In vista di u modellu manuale, a pressione di estrusione di e materie prime hè chjuca, u funziunamentu di u corpu ùn hè micca bonu cum'è a furmazione meccanica, è l'intensità di u travagliu hè grande, a produtividade di u travagliu hè bassu, cusì stu metudu di mudificazione hè statu rimpiazzatu da u modellu meccanicu.

4

U muffatura meccanica pò esse divisa in l'extrusion molding è pressing molding in dui categurie maiò.In cunfrontu cù a stampatura di pressa, i vantaghji di l'extrusion: ① pò pruduce una forma di seccione prudutti più cumplessi;② Pò ottene una produtividade più altu;③ l'attrezzatura hè simplice, funziunamentu convenientu è mantenimentu;④ Hè faciule cambià a forma è a dimensione di a sezione di u produttu;⑤ I prudutti d'altu rendiment ponu esse ottenuti da u trattamentu di vacuum.

Cù u rapidu sviluppu di a custruzzione di a Cina è u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone, novi esigenze sò presentate per a varietà è a qualità di i prudutti di mattoni è tile sinterizzati.In particulare, per salvà u cunsumu di risorse di argilla, riduce u cunsumu d'energia, riduce u pesu di l'edificiu, migliurà e proprietà fisiche di u muru è u tettu, è migliurà u gradu di custruzzione meccanizzata, sviluppanu gradualmente i prudutti cavu di alta freccia. bloccu cavi d'insulazione termale, mattone decorativu di culore è mattone di pavimentu.U sviluppu di sti novi prudutti richiede u prucessu di moldura è l'equipaggiu appropritatu.

5

Tendenza generale: furmà l'equipaggiu à grande direzzione di produzzione alta.

Per ottene un corpu d'alta qualità, in più di rinfurzà u trattamentu di a materia prima, l'aria cuntenuta in u fangu deve esse estratta, perchè durante u prucessu di estrusione, l'aria si separa i particeddi di materia prima è ùn si combina micca bè cù ognunu. altru.Per caccià l'aria in u fangu, l'aria pò esse estratta da una pompa di vacuum in u prucessu di extrusion molding, chì hè chjamatu trattamentu di vacuum.

In più di u trattamentu di vacuum, ci hè ancu una certa pressione di estrusione, soprattuttu quandu u corpu cavu è u corpu di tile cù u cuntenutu di l'acqua più bassu sò estrusi, ci deve esse una pressione di estrusione più altu.


Tempu di pubblicazione: 09-10-2021