Prucessu di travagliu di Wangda Soil Brick Making Machine

Wangda Machinery hè un putente centru di fabricazione di macchine di brique in Cina.Cum'è un membru di a China Bricks & Tiles Industrial Association, Wangda hè stata fundata in u 1972 cù più di 40 anni di sperienza in u campu di a produzzione di brique.

5

A nostra macchina di fabbricazione di mattoni di terra in doppia tappa hè custituita da a parte forte di mistura, a parte di estrusione è u sistema di vacuum. L'assi, l'ingranaggi è l'altri pezzi di ricambio impurtanti di a macchina di fabbricazione di mattoni allunganu a vita di serviziu chì sò fatti da l'acciaio di carbone è l'acciaio in lega per modulazione o quenches. prucessione di trattamentu termale.

U trasferimentu di a piastra di fangu di dialing è u cuntrollu di u livellu di materiale sò fissati cù un dispositivu di prutezzione chì migliurà l'efficienza di a pianta di mantenimentu di guasti.È assicura ancu chì ùn pò micca facilmente dannà i pezzi di ricambio principali durante l'usu.

L'alesatore adopra a struttura di l'arbre flottante chì pò eliminà è riduce i tempi di scossa è oscillazione di a macchina per via di a curva in l'asse principale dopu un usu longu.

A lama di l'alesatore adopta a tecnulugia di rivestimentu di materiale metallicu resistente à l'usura chì face chì a so vita hè quattru volte à sette volte più longa di l'alesatore cumuni.U piombu hà a funzione di consegna di pressione ligera è estrusione d'alta pressione chì facenu a macchina risparmià energia da quindici per centu à trenta per centu.

L'ingranaggio di riduzzione adopta una superficia dura di denti, una bona tenacità è una capacità di usura per assicurà chì a macchina vi pò serve per un bellu pezzu.

I materiali (argilla, fangu, etc.) sò trasportati in a parte superiore di mischju da u trasportatore di cinturione continuamente.Duranti stu prucessu, i materiali ponu esse agitati è mischjendu uniformemente, è l'umidità puderia esse regulabile in modu chì i materiali si movenu in a camera di vacuum.Dopu à l'extrusion primariu di l'alesatore superiore, i materiali in a camera di vacuum puderanu esse tagliati in pezzi, è finu à a parte bassa, l'alesatore spirale, à u stessu tempu, u sistema di vacuum caccià l'aria è a particella di estrusione fora di i strisce di mattoni di molding. .U cuntenutu di umidità pò ghjunghje à 16% -18%.

Dopu chì i clienti compru a macchina da Wangda Machinery, Wangda offre una gamma completa di u megliu serviziu per i clienti.Wangda Machinery rassicura sempre i clienti.Parechji clienti compranu parechje volte da noi dopu a prima compra è diventanu i nostri clienti regularmente.Semu indispensabili per elli.

Wangda Machinery furnisce sempre suluzioni prufessiunali di fabricazione di mattoni per i nostri clienti, è facenu linee / equipaghji di produzzione di mattoni secondu i bisogni di i clienti.Per parechji anni, Wangda Machinery hà u scopu di furmà una squadra di serviziu assai utile per chì in ogni mumentu in ogni locu i nostri clienti ponu prufittà da ellu.


Tempu di posta: 23-aug-2021