Macchina di mattoni d'argilla rossa di a pianta di macchinari Gongyi Wangda

1

In u passatu, l'argilla rossa era a materia prima per e macchine di brique d'argilla rossa.Oghje, l'argilla rossa ùn hè micca tuttu ciò chì i mattoni di argilla rossa sò fatti.In più di l'argilla rossa, a ganga di carbone, u scisto è a cendra mosca sò ancu usate in a produzzione di mattoni di argilla rossa.In generale, i mattoni fatti di argilla rossa è cinder di carbone sò relativamente forti.

A macchina di brique d'argilla rossa hè in realtà un estrusore di brique à vacuum elevatu è a linea principale di produzzione di mattoni rossi pò esse macinazione di materia prima - mistura multi-materiale - formatura di mattoni - taglio di mattoni - mattoni sparati - mattoni asciugati - mattoni finiti.

Macchine Wangda hà più di 40 anni di sperienza in u campu di a produzzione di macchine di mattoni.Macchina di mattoni Wangda hè fiducia da i clienti, hè stata venduta à più di 20 pruvince è cità in Cina, ancu esportatu in Kazakhstan, Mongolia, Russia, Corea di u Nordu, Vietnam, Myanmar, India, Bangladesh, Iraq è cusì.

A Macchina di Brick Clay Rossa di Wangda Machinery Plant cuntene mudelli senza vacu JZ250, JZ300, è mudelli di estrusore di vacuum JKR30, JKR35, JZK40, JZK45, JKB50 / 45, JKY55 / 55, JKY60 / 60 è JKY70 / 60.

In fatti, ùn sò micca solu una macchina di brique d'argilla rossa, ponu ancu esse usata cum'è una macchina di brique multi-materiale.

2

Per dà un megliu cunsigliu per creà una fabbrica di brique d'argilla, avemu bisognu di sapè

1.Materia prima per fà u mattone: argilla, scisto morbido, ganga di carbone, cenere volante, terra di rifiuti di custruzzione, etc.

2. Brick tipu è taglia, u cliente hà bisognu di sapè chì tipu di mattone vole à pruduce è a so taglia

3. Capacità di pruduzzione

3.Stacking mètudu di mattone frescu: macchina autumàticu o manuale.

4.Tipu di fornu: fornu Hofman, fornu Hoffman cù una piccula camera di secca;Fornaru à tunnel, fornu rotativu

5.Fuel: carbone, gas naturale, oliu o altri.

Sè site interessatu à qualsiasi di i nostri prudutti, per piacè avvisàci per

E-mail:wdsale@cnwdmachine.com,  miao@cnwdmachine.com

Whatsapp/wechat: +8615537175156

Vi cuntatteremu u più prestu pussibule.


Tempu di pubblicazione: 09-10-2021